IERAPETRA WEB TV -AΦΙΕΡΟΜΑ Αθανάσιος Χηνόπουλος Υποψήφιος Δήμαρχος Ιεράπετρας




 Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα, με καταγωγή από Μικρά Ασία (πατέρας) και Νάξο (μητέρα). Στην Κρήτη ζω 25 χρόνια, από τα οποία τα τελευταία οκτώ χρόνια στην Ιεράπετρα, όπου δραστηριοποιούμαι επαγγελματικά. Είμαι έγγαμος, έχω ένα γιο και τρία εγγόνια.
 Είμαι πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου Αθηνών, της Σχολής Λιμενικών Δοκίμων, της Ναυτικής Σχολής Πολέμου και του Γαλλικού Ινστιτούτου Αθηνών. Επίσης, έχω σπουδάσει στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είμαι αυτοδημιούργητος επιχειρηματίας και Ανώτατος Αξιωματικός του Λιμενικού Σώματος, εν αποστρατεία. Πιστεύω στην ανάπτυξη του τόπου μέσα από συλλογικές προσπάθειες, γι’ αυτό ασχολούμαι και με τα κοινά. Ήμουν Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πλατανιά Χανίων, από το 2011 μέχρι και τον Ιανουάριο 2019 (αμισθί), ενώ εδώ και πολλά χρόνια συμμετέχω σε πολλές κοινωνικές και ανθρωπιστικές δράσεις.
 ΔΙΕΤΕΛΕΣΑ
 Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Επαγγελματικών Τουριστικών Ημερόπλοιων Σκαφών (Π.ΕΝ.Ε.Τ.Η.Σ.), για έξι χρόνια (Πειραιά).
Αντιπρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, για δύο χρόνια (Πειραιά).
Μέλος της Επιτροπής, που σύστησε η πρώην Υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κ. Λούκα Κατσέλη, με αντικείμενο την μελέτη, την   επεξεργασία και την υποβολή προτάσεων, για θέματα που αφορούν τον   θαλάσσιο τουρισμό.
Εκδότης και αρθρογράφος, της διμηνιαίας ανεξάρτητης εφημερίδας «ΠΛΟΙΟ &   ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ».
 ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Το 2010, εκλέχτηκα Δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό «Αυτοδιοικητική Συνεργασία Πολιτών», του Δημάρχου Πλατανιά Χανίων, Γιάννη Μαλανδράκη, ενός Δήμου κατεξοχήν αγροτικού και τουριστικού. Μετά την εκλογή μου, το Δημοτικό Συμβούλιο με εξέλεξε επανειλημμένα ως Πρόεδρό του και στη συνέχεια ως Πρόεδρο της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης και ως Πρόεδρο του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών. 
Παράλληλα, ορίσθηκα από τον Δήμαρχο ως Εντεταλμένος Σύμβουλος, αρμόδιος για την οργάνωση, την λειτουργία, τον συντονισμό και την οργανωτική διάρθρωση των Υπηρεσιών του Δήμου, θέσεις που κατείχα μέχρι τις Δημοτικές εκλογές του Αυγούστου 2014, κατά τις οποίες επανεκλέχτηκα. Ως Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Πλατανιά συνέχισα να υπηρετώ έως τον Ιανουάριο 2019, οπότε  και παραιτήθηκα για τη συμμετοχή μου στις Δημοτικές Εκλογές 2019 ως υποψήφιος Δήμαρχος Ιεράπετρας.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ

Επιχειρηματίας και πλοιοκτήτης, πρωτοπόρησα ξεκινώντας την ημερήσια κρουαζιέρα στην Κίσαμο Χανίων και είμαι δημιουργός των δέκα (10) Ναυτικών Εταιρειών, που έχουν έδρα την Κίσαμο και οργανώνουν επί είκοσι πέντε  (25) χρόνια (1995-2019) με τα έντεκα (11) πλοία τους, τις ημερήσιες κρουαζιέρες από την Κίσαμο στη νήσο Γραμβούσα και στη λιμνοθάλασσα του Μπάλου, καθώς επίσης και από τη Σούδα, στον κόλπο της Σούδας (Αλμυρίδα, Μαράθι, Λουτράκι, Νησίδα). Δραστηριοποιούμαι επίσης και στο Λασίθι Κρήτης, όπου πλοία Ναυτικών Εταιρειών μου, εκτελούν από το 2012 μέχρι και σήμερα τις ημερήσιες κρουαζιέρες  Ιεράπετρα-νήσος Χρυσή και από το 2015 Μακρύς Γιαλός-Κουφονήσι.
 
Είμαι Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου των παραπάνω δέκα Ναυτικών Εταιρειών, που συνιστούν τις Κοινοπραξίες Ναυτικών Εταιριών ΚΡΗΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ  και ΧΡΥΣΗ ΗΜΕΡΗΣΙΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΕΣ
Οι παραπάνω επιχειρήσεις απασχολούν πολλές δεκάδες εργαζόμενους, ενισχύουν την τοπική οικονομία, προβάλλουν τουριστικά τις περιοχές που δραστηριοποιούνται και συνεισφέρουν ποικιλοτρόπως  στις κοινωνικές ανάγκες τους.